Vážení zákazníci, rádi bychom Vás informovali, že poslední expedice zboží z našeho e-shopu proběhne ve středu 18.12. Kamenná prodejna bude uzavřena od 23.12. do 3.1. Expedice zboží značek YY Vertical a Ocún je dočasně pozastavena a bude obnovena po Novém roce. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásné prožití vánočních svátků a šťasný Nový rok. Vidíme se opět od pondělí 6.1. APEX team

Reklamace a vrácení zboží

Pokud chceš vrátit zboží,

tak nás neváhej kontaktovat! Striktně nepožadujeme vrácení do 14 dnů, ale vezmeme Ti zpět zboží například i po měsíci. Vše je jen o domluvě a přístupu :-) a my jsme hodně friendly!

Vráti zboží můžeš osobně nebo ho zaslat přepravní společností na adresu: Apex for Climbing, Radlická 663/28, Praha 5 - Smíchov, 150 00 také můžeš zaslat zboží do zásilkovny NODE5, kde jí vyzvedneme. Doporučujeme posílat zboží právě do zásilkovny jelikož se stává, že sem tam, někdo pošle zboží na špatnou adresu nebo kurýr vyhodí balíček na jiném odběrném místě. Jistě chápeš, že nemůžeme běhat po Praze a hledat vaše balíčky :-)

Vracející zboží musí být samozřejmě nepoškozené a nepoužívané, abychom ho mohli vrátit zpět do prodeje. K vracejícímu produktu přilož kopii daňového dokladu a krátký vzkaz oč se jedná.... proč zboží vracíš a nebo požadavek, že chceš změnit velikost či barvu. V případě vrácení nám nezapomeň napsat číslo bankovního účtu, kam chceš vrátit peníze za zboží. Je taky dobré napsat mail nebo zavolat, ale není to nezbytně nutné. Pokud by bylo něco nejasného, tak my Ti zavoláme. 

Pokud reklamuješ zboží,

je nutné se s námi spojit telefonicky nebo emailem, popsat o jakou závadu či poškození se jedná a zaslat nám fotografie. My posoudíme zda zboží ihned vyměníme (vracíme peníze pokud si to zákazník žádá) nebo zda je to na konzultaci s výrobcem či distributorem. Pokud je reklamace sporná, tak se snažíme vždy individuálně situaci řešit, jelikož se občas stane, že se dostaneme mezi dva mlýnské kameny (zákazník / APEX / výrobce) a nemáme moc možností, jak vyhovět. Pak přichází na scénu náš friendly přístup a sním například sleva na další nákup nebo voucher. Zkrátka se snažíme vždy k našim zákazníkům mít individuální přístup a potěšit je výsledkem reklamace. 

Pokud Tě požádáme o poslání zboží zpět, tak opět platí možnosti osobního vrácení či poslání k nám na prodejnu nebo poslání do zásilkovny NODE5, kde jí vyzvedneme. Doporučujeme posílat zboží právě do zásilkovny, jelikož se stává, že sem tam, někdo pošle zboží na špatnou adresu nebo kurýr vyhodí balíček na jiném odběrném místě. Jistě chápeš, že nemůžeme běhat po Praze a hledat Vaše balíčky :-)

Jak sis jistě všimnul, tak Tě netrápíme žádnými formuláři či striktními podmínkami, jelikož věříme, že vše je o domluvě, nároky jsou zákonem nezpochybnitelné a my chceme, aby se nám každý zákazník vrátil na zpět :-) 

Díky že u nás nakupuješ! Jsme Ti vděční, APEX team.